Vissza
adatelemzés 20.03.2023

Google Analytics 4: Mérje fel előre a helyzetet, még mielőtt késő lenne

Aki nem méri fel a webáruházának a helyzetét, az csak a megérzései szerint intézi az üzletét. És ez egy nagyon bizonytalan út. Ha tudja, hogy kik látogatják a webhelyét, és hogyan viselkednek rajta, megtalálhatja a vásárlói számára a legmegfelelőbb megoldást, és minden erőfeszítést megtehet a nagyobb profit érdekében. Van egy rossz hírünk: az Universal Analytics, a legnépszerűbb analitikai eszköz többé nem lesz elérhető. Helyette érkezik a Google Analytics 4, egy új eszköz, amelyet minél előbb meg kell ismernie. Tudjon meg minél több fontos információt. 

Ne habozzon GA4-re váltani

Mikor szűnik meg a régi Universal Analytics? A régi rendszer 2023. július 1-jétől leállítja az adatgyűjtést. Annak érdekében, hogy a gondosan mért és kiértékelt adatai ne vesszenek el, a lehető leghamarabb el kell kezdeni a gyűjtést a Google Analytics 4-en belül. Ha mindkettővel rendelkezik, használja ki a lehetőségeit vagy térjen át a GA4-re már most. 

Milyen új funkciók várnak Önre?

A GA4 néhány praktikus újítást kínál:

  • Az adatmodellezésnek köszönhetően kevesebb adatvesztést biztosít
  • Intelligens adatközpontú attribúció vár Önre, azaz egy módszer annak értékelésére, hogy melyik intézkedései járultak hozzá a konverzióhoz
  • Jobb felhasználói felmérés

Aki nem méri, nem tudja

Úgy gondolja, hogy jól ismeri vásárlóit? Tudja mire van szükségük? Gyakran találkozik velük személyesen? Az a helyzet, hogy online teljesen más szokásaik vannak a vásárlóknak. Ezért egy rendkívül fontos eszköz az adatelemzés. Testreszabott adatelemzéssel nem csak azt fogja megtudni, hogy a vásárlói hogyan kerültek a weboldalára, hanem azt is, hogy milyen tevékenységet végeztek rajta. Csak a harmadik alkalomkor sikerült megrendelni a vásárló által kívánt terméket? Előfordulhat, hogy valami fennakadás volt a bevásárlókosárban vagy a fizetésnél. A rendelés előtt olvasott egy bejegyzést a blog részlegen? Vessen egy pillantást arra a cikkre és tegye még vonzóbbá. 

A mérés és az adatelemzés egyáltalán nem unalmas. Ez egy kihagyhatatlan elem, hiszen az összes sikeres e-kereskedelmi vállalkozás erre alapszik.  A Google Analytics 4 számtalan új funkcióval rendelkezik, amelyek segíteni fognak abba, hogy minél többet tudjon saját webáruházáról. Minél több információval rendelkezik, annál sikeresebb lesz a vállalkozása

Segítünk a GA4 beállításában

A Google Analytics 4 új módon közelíti meg az adatelemzés folyamatát. Tárolja az elérhető adatokat, bővíti a lehetőségeket és ha a maximumot szeretné kihozni a szolgáltatásból, egy szakértő segítségére lesz szüksége. A beállításban nagyon szívesen segítünk. Rengeteg tapasztalatunk van ezen a téren, ezáltal olyan megfelelő elemzéseket, méréseket készítünk, amelyek garantálni fogják webáruházának sikeres fejlődését. Forduljon hozzánk!